隨口講 隨手寫

2006/01/23

當你見到天上星星...

偶然夜晚聽鬼佬電台, 大概係一個寄信(e-mail)點唱節目,

當中主持讀到一封點唱, 內容係咁既:

"Can you help me to say HI to the star in the sky..."

好浪漫既一句, 大概係屬於果種「一個人的浪漫」,

腦海裡面出現既歌, 卻係兩個人既浪漫:

當你見到天上星星可有想起我

可有記得當年我的臉曾為你更比星星笑得多

當你記起當年往事你又會如何

可會輕輕淒然嘆喟懷念我在你心中照耀過

我像那銀河星星為你默默愛過

更讓那柔柔光輝為你解痛楚

當你見到光明星星請你想

想起我當你見到星河燦爛求你在心中記住我

0 Comments:

發佈留言

<< Home